دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

...

قلمم رفته ز دستم  حس من رفته ز روحم 


عشقم مالم ذهنم  با یه مشت خاطراتم   هه گی در کاغذم نم ناک      کمک کمک رفته اند ز دستم


"دوستانم عزیزم با سلام

قعطعا می دانید آپ آخر سالم به حرمت قدم ها و قلم های پاک صادق شما انجام میدم،من هنوز هم حس غمگین نورزو رو مثله هر سال با خودم به دوش می کشم و دوشم دیگه کم کم سنگین شده،شاید وقت رفتن رسیده.... این آپ فقط تقدیم به شما خوش قلمان عزیز"


کوله بارم سنگین شده و احساساتم فصیل،


خاطراتم یک مشت حسرت و حسرتم یک راز است


مریم پاییزی خزانش به اتمام رسید و اکنون من در زمستان ماندم و اما این باردیگرنه مترسکی سرگردان است  و نه خبری


 از  عاشقانه های توکاست.


دخترم هم با نگاهش تیرباران کرده قلبم را ،اما دیگر حسی نمانده در روحم،


دخترم شاید وقت رفتن رسیده باشد و تو هیچ نگو و فقط با دلی سیر بابا را نگاه کن.


خواهم رفت ...


می روم تا که شاید روزی


 حسرتی غمگین


دزدی دوست نما


دوستان مرد نما


نماش عشق را به پایان برسانند.


" دوستان عزیزم تلاش بی ثمرم در شاد نوشتن این آپ بود که همانند دیگر تلاش ها با شکست رو به رو شد، قلمم از دست رفته ام شرمشار است از این تهفه ای غم بار و در انتظار شادی رقص قلم بر کاغذتان هستم. سال نو بر شما مبارک"


آریایی بدر،علیرضا



نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پاییزی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:20 ب.ظ http://maryamepaeezi07

سلام آریایی عزیز.
خوشحالم هنوز هستی و همچنان می نویسی.
شاد باشی و سبز دوست قدیمی گرانقدر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد