دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

چشم دل


ای کاش گوش هایم توان شنیدن ناشنیده ها را داشت 

ای کاش چشمانم توان دیدن نادیدنی ها را داشت 

ای کاش قلبم توان حس کردن ها را   داشت 

ای کاش ذهتم توان درک اسرار را داشت 

ای کاش اشک ام توان درک حقایق را داشت 

ای کاش در من 

ای کاش در تو

ای کاش دلم باز می کرد چشم اش را 
ای کاش دست من دست  تو باشد ای الله 

ای کاش نگاه من  نگاه تو باشد ای الله 

ای کاش فکر من نور تو  باشد ای الله 

ای کاش من نماینده خوب تو  باشم ای الله 

ای کاش چشم دل باز کنم ای الله 

ای کاش با چشم دل ببینم نا دیدنی ها را 

ای کاش ای کاش من  إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ  شود 

ای کاش تو  واقعه اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ من  باشی ... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد